grönan

Hej alla läsare.
Jag skulle bara säga att på söndag och måndag så behöver
ni inte kolla om jag har skrivit nått inlägg för att då är jag
borta men om jag hinner så skriver jag ett inlägg  kl.3.00
för att vi åker kl.4.00 bara för att vi måste vara där kl.6.00.
Först på morgonen tar vi bilen till Stockholm där vi går
på båten Silja Europa sedan på morgonen på båten så går
vi och äter frukost sedan går vi av båten och tar vår bil
och åker någonstans för att vi går av kl.600 och grönan
öpnnar kl.11.00 men vi har inte bestämt vart vi ska åka en.
Jag karnse skriver lite när jag har kommit hem men jag
lovar inte för jag karnse är jätte  trött men vi får se.
          
                 kram kram♥   


Kommentarer
Postat av: Anonym

eeh vafan du går på båten 6 och går av 6?:s och ska till grönan men ni vet inte var ni ska? du kanske borde tänka igenom ditt inlägg innan du skriver lilla vän....!

2010-07-25 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0