godkväll:D

hej bloggen just nu kollar jag och mamma på lyxfällan.
Idag var det en vanlig dag i skolan men inte så vanlig
dag som vanligt jo för att ****. tänkte gå från skolan hon
gick bara i väg till mamre hållet och missade nästan 2
lektioner och hon gick för att vi har en kulle med snö som
vi leker herre på teppan med och Eva, vår vikarie sa att
om man går upp där så räknas det att man är med och
då knuffade Edvin eller någon ner henne och då blev hon
ledsen och gick och sen i klass rummet innan det där
hännde så hörde jag att hon pratade om mig och frågade
vad hon sa och hon bah:hur vet du att jag pratar om dig
jag karnse pratar om en annan Kajsa
men det där har man
ju hört flera gånger och sen så när vi skulle hem så började
hon fråga samma sak igen även fast vi sa det för några
timmar sen och då sa hon fjårtis, verkar som hon inte
kan säga fjortis hon bah:jävla sopa, fjårtis aja inte mitt
fel att hon är störd.iallafal.
puss puss/KKajsa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0