förlåt så så mycket!

hej bloggen förlåt såååå mycket för att jag inte
har bloggat på jätte länge men det blev så bara
för att jag inte har orkat men förlåt, för ett
plåster på såret så lägger jag in en video på
ett sminktips som jag och Issa gjorde för några
minuter sen.
just nu så sitter vi och bloggar och ja vi karnse
ska ha bloggdag idag men jag vet inte riktigt.
I kväll så ska jag och Issa kolla på en rysare
som är skit bra, jag har smyg tittat på den hihi.

TILL SANDRA LINDGREN;
Sandra du tror att vi bråkar om hugo
men du har fel, jag gillar honom men
han har gjort slut game over.
och jag vet att du gillar honom
så licksom om han vill så kan du
ju ta honom det är bara kul.
/ KKajsa ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0