godmorgon alla söta läsare<3

tja bloggen jag ska snart gå hem till isabel.
Igår var jag på en låång tråkig fest ja det var
ju vuxna som hade festen så det var väl därför
det ända vi gjorde var att vi åt mat och pratade
lite gran sen gjorde vi inget så kalle och jag
satte oss vid tv:en och sen kom tilda och satt
sig vid tv:en och hon bläddrade lite och hittade
en film som hon tydligen tyckte var bra och
då kom pappa och sa nu ska vi åka hem
och jag ock kalle bah jaaaaaaaa
men då sa tilda vi åker när filmenär slut och
den var ju slut typ om tre kvart kvar så
då fick vi tråkigt igen.  ses sen
  puss puss/KKajsa

jo föresten så har jag inte sagt till er en att
jag var på ett drak hus i stockholm förra lördan
skit coolt.

jag och kalle


mig♥


älskar hästar, vill börja men jag får inte.


kalle och jag igen


hahaha kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0