hemma från skolan!

tja bloggen jag har alldeles nyss kommit hem från skolan.
Idag var det kort dag bara till klockan 01.00 idag har vi kollat
på film om träd i skolan och det var skit tråkigt det var det
tråkigaste vi har gjort idag,det roligaste var nog... att skriva
min saga för att på te:x matte måste man jobba annars får
man ta hem och göra klart men sagor och fritt arbete
får man göra hur långsamt som hels.Jag jobbar ganska
snabbt i matte även fast det är urtråkigt men ni vet Lisa
som är ny jobbar typ ingenting, idag så jobbade hon ingenting
hela lektionen bara för att hon hade ont i magen
och igår var hon dålig i magen men nu ska jag gå
  puss puss/KKajsa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0