tjena bloggen

tja bloggen jag har precis kommit hem från skolan.
och väntar på att någon ska logga in på msn, det är
lyllo Issa för att det är någon som är inne hela tiden.
Idag hade vi jumpa och bild, jag och nästan alla
i klassen älskar bild men nu kommer vi karnse
ha det varannan vecka bara för att filip inte är så
snäll mot våran bild lärare. aja iallafal idag
ska jag vara med issa.Ni karnse inte har tänkt
på det här men i nästan alla inlägg så är ja
men issa eller så ska jag gå hem till henne, jag
är med henne nästan precis varje dag. Med issa
kan jag göra vad som helst och säga exakt
vad som helst  (puss på dej issa♥)

inga kort på mig idag tyvär :) 

Kommentarer
Postat av: IsabelHåkansson

Hej Kajsa! Du ska bara veta att du är världens alldra bästa vän! Jag saknar dig , puss! <3

2011-02-23 @ 10:14:33
URL: http://issathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0