Issa här!

Tja kajsas blogg , nu tänkte jag gästblogga! Haahaha ,
nejmen Kajsa pallar inte vara inne hur okänslig är hon inte? Men ni får
sluta tjata på henne , hon får mindre ork och börjar känna att ni är mer
emot henne än vad ni licksom tycker om henne om det är rätt ord. Iallafall
nu ska jag snart kliva in i duschen , känner att jag behöver ta en dusch. Jag
har ju varit ute typ hela dagen så det skulle väl vara skönt. Efter det slår jag
mig ner i soffan för myskväll med mamma , vi ska se på teve snacka och hon
ska göra massage på mig. Livet är gott ibland hörni. Nej , sen vet jag inte riktigt
vad som händer , går och lägger mig vid elva kanske? vetinte säkert. Men nu
somsagt hoppar jag i duschen hejdå bitches!
/ issa , www.issathebest.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0