Hola bloggen♥

HEJ bloggen!
I förrgår kom jag hem från en under bar semester i teneriffa
Och var mesd issa i går men nu har hon åkt till teneriffa (suck)
Iallafall, Första dagen i teneriffa gjorde vi inte mycket mer en
att sola och bada i polen och kolla lite i stan och vad som fanns
på vårt hotel (aquamar)och solade och badade i polen,
Anndra dagen gick vi på Loro parque,
Det är en djurpark med olika djur,späckuggsshower,
delfinshower och sjölejonsshower, Tredje dagen gick vi på stan,
och solade och badade i polen såklart, Fjärde dagen Solade vi
och badade i Havet och badade i polen och vi gick och kollade runt
i los amerikas, vi bodde i los christianos. Femte dagen gick vi på
resturang och gick lite på stan och badade i ett annat hav, och
solade XD, Sjätte dagen solade vi och badade i vår pol och säkert
gjorde vi nått mer men jag kommer inte ihåg, sista dagen åkte vi
ut med en båt på havet och spanade efter valar och delfiner, jag
skulle bada där men ingen fick det för det var två stycken som
skulle dyka men det blev inte så för att den ena dykaren blev bränd
i ansiktet och på armen och den anndra blev bränd på handen och
på benet så då fick ingen bada. Här kommer lite bilder, Eller inte lite (mycket)

Jag fick:


och



Jag köpte:
















 
Jag plockade:







BIlder på loro parque:

















Bilder på båt turen:







Anndra bilder:













Puss Och Kram /Kajsa


Kommentarer
Postat av: sara <3

s-k-i-t söt väska.



om det är en väska.

2011-04-19 @ 12:37:21
URL: http://kajsaforever.blogg.se/
Postat av: ....

Nää jag tror inte att du badade i polen.



poolen*

2011-04-19 @ 18:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0