Pronto tenerife!

tjena bloggen.Pappa ha precis åkt i väg med hunden, Kommer sakna henne.
I morgon kl.3 på morgonen åker vi till
Arlanda och checkar in och sen går vi på flygplanet till teneriffa.
Längtar så mycket men först måste jag packa och så. I går träffade jag prins
för sista gången innan vi åker och så var jag med issa Och vi var
ute och fotade lite bilder som jag kanske ska ha till en ny header.
Vi var också och hoppade studs matta hemma hos henne, Så vi
var till halv nio i går. Och idag har jag målat minna naglar med
rött och vitt grafitti.  
 PussPuss/KKajsa  







Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker värkligen om din header :D

2011-04-09 @ 21:25:00
Postat av: Kajsa

Tack :D

Det var issa som gjorde den

2011-04-19 @ 13:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0