Jävla idioter!


Översatt till Svenska!
Då skall konungen säga till dem på hans högra sida: Kom ni min Faders välsignade, och överta det rike åt er från världens begynnelse, ty jag var hungrig och ni gav mig kött: jag var törstig och ni gav mig dricka : Jag var en främling och ni tog hand om mig: naken och ni klädde mig jag var sjuk och ni besökte mig: Jag var i fängelse och ni kom till mig: då skall de rättfärdiga svara honom: Herre när såg vi dig en hungrig och gav dig mat? eller törstig och gav dig att dricka? när såg vi dig vara främling och tog emot dig? eller naken och chloteddig? eller när såg vi dig sjuk eller i fängelse och kom till dig?eftersom ni har gjort jag till en av de så att dessa mina bröder, och eftersom iniquiti tilltar kärleken hos de flesta skall kallna. Om någon säger, jag älskar Gud och hatar sin broder han är en lögnare, ty hanatt lovleth sin broder som han har sett, hur kan han älska Gud som han inte har sett?

David Ivins historia. En tid för förändring

hedra vår broder David Ivins

Synd att det finns sådana idioter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0