Fyller år i dag!

hej hej bloggen.I dag fyller jag år och Lisa i går.
Lisa´s foster mamma sa att hon ville ställa in festen
så jag ska ha tjejkväll med Augusta,Isabel och Maja.
Då ska vi kolla på film och lite annat.I morse vaknade
jag av att mamma kom och sjöng fär mig och hon bad
mig att öpppna ett paket på morgonen så skulle jag
öppna dom anndra sen och det jag fick då jag en hud-
kräm, parfumer och godis så det blev en rolig morgon,
men inte rolig dag för i skolan blev jag skit försyld så det
började rinna ur minna ögon men sen när jag kom hem
så sa kag det till mamma och hon sa att eftersom jag
är nästeppt så blev det något med mitt öga och om
jag mår så som jag mår nu i morrn ska jag inte till skolan i morrn.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0