sorry!

hej hej bloggen. Förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort under tiden. Jag har vart på grönalund med min bästis Augusta och vi åkte pop-expressen 9 gånger och kvasten 5 gånger och vi såg as många snygga killar och jag har varit i stadsparken med issa och pernilla och jag har sovit hos augusta och kom hem i går och jag har varit i sorf. Prins åker till börjedalsgård på tisdag och ingen vet om han kommer tillbaka. Han måste det. Sorf kommer inte att vara det samma utan honom han är det bästa i hela universum jag kommer inte klara mig utan honom han är den mest sötaste,snällaste och gosigaste hästen jag någonsin har träffat och kommer alltid att vara det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0