nytt i garderoben♥

Hejsan bloggen. Det var länge sen jag uppdaterade så sorry
till alla er som har kollat i onödan. Under den tiden jag inte har
bloggat har jag Varit och badat, Vart på sorf och ryktat min älskling

Och Ridit på Dante och Albin och vart på två fester.
Och i går fick jag hem skor och kläder som jag och mamma
hade beställt.







Och vi beställde en jeans jacka till mig i går, fast den har inte kommit än

I morgon ska jag fråga Issa och Madde om vi kan se en annan film som går på
Fredag, Först skulle vi gå på hur många lingon finns det i världen men den går bara
på typ måndag och tisdag och då kan dom ju inte sova hos mig men jag ska fråga.
  Puss Puss/KKajsa

Kommentarer
Postat av: pelin

jätte snygga kläder!!!

2011-03-22 @ 08:24:53
URL: http://pelinsliv.bloggplatsen.se
Postat av: Sara :)

jag har precis likadan tröja bara jag köpte den för en månad sen

2011-03-29 @ 19:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0