Inbrotts tjuv!?

Hej! :D Nyss så lekte jag inbrottstjuv! Efter några minuter sandra åkte hem kom Märta men då skulle jag precis åka hem. Märta och Issa cyklade förbi mig och lämnade mig där. Sen när jag skulle gå in så var pappa inte hemma. Och dörrarna var låsta och jag hade glömt bort vart pappa hade lagt nyckeln. Så jag gick runt hela huset och kollade efter öppna fönster. Badrums fönstret var det enda som var öppet men haken var i så jag fick inte upp det.
1. Först så ställde jag dit en liten bänk.
2. Jag försökte få upp haken med handen/fingrarna men det gick inte, så hittade jag nån ståltråd som jag böjde och försökte med men den var för svag.
3. Så jag gick och letade på gården efter annat. Jag hittade en sax som jag använde. och då fick jag upp haken!
4. Men då var det bara att komma in genom det lilla fönstret.. Jag var nästan påväg att ramla framlänges näs jag hängde där och viftade på benen, haha :P
5. Men tillslut gick det och när jag kom in möttes jag av en ensam liten söt Greta! ♥
6. Allt slutade med skavsår och blåmärken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0