inlägg om dagen! :D

Tjena bloggen! tänkte lägga ut lite bilder samt berätta lite om dagen! ♥

Snopp Hugo!
Idag Började jag och min lillebror spara pengar i ett lilet spartroll. Kalle sa först att vi kunde döpa den till Lucas men jag tyckte inte det var nått roligt namn så jag sa att ni kunde döpa den till snoppHugo. Det lät juh lite roligare :D

Chill i bilen!
Jag blev arg på min bror så jag gick ut och chilla i bilen.. :P Och lyssna på musik osv.

Västerås! mcdonalds!
Idag skulle vi hämta mig hund Greta som har varit och häsat på sina syskon. Men innan så drog vi en sväng till Västerås och käka på mcdonalds :)

Gretas syskon!
När vi hämtade Greta hos sina syskon fotade jag dom andra hundarna och dom är alla likadana. Visste nästan inte vilken av dom som var Greta först, haha! men vi var ute och kollade på hönor,tuppar, kycklingar och kaniner också! :D
Det var nog allt. i morogn drar vi till stockholm så bilder kommer! puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0