Snobben!

Hej hej bloggen! Just nu sitter jag hemma hos mig med Isabel. I dag ska hon sova hos mig. I dag typ klockan halv 5 kom issa hem till mig och frågade om jag ville följa med till Snobben. Jag ville såklart det. Först när vi kom dit mockade vi och fyllde på hö, foder m.m. Sen när allt i stallet var klart gick vi och hämtade Snobben. Han var så gullig, när Isabel ropade på honom kom han galoperandes, haha! sött! ♥ Sen tog vi in han. Issa borstade han och tränsade + sadlade han. Vi gick först några meter. Jag cyklade brevid. Sen fick jag hålla i honom medans issa spände sadeljorden. Sedan hoppade hon upp och skrittade. Efter ett tag travade hon så jag fick cykla ganska fort för Snobben var precis bakom mig. Sen när vi kom tilbaks till stallet borstade issa honom och sprejade myggsprej och salva på han. det sista hon gjorde var att stretcha. På vägen hem såg vi 3 äckliga vårtbitare.. Jag fottade en massa som ni nu kommer få ta del av! <3 puss!
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0