Sorry för dålig update..

Tjenis bloggen! :D jag har typ precis satt mig vid datan. för ett litet tag sedan gick jag hem från beccis som jag har sovit hos. Idag ska jag inte göra nått speciellt som jag vet..  I morgon är det juh fredag så då åker jag hem till pappsen :) Vet inte vad vi ska göra då men vi kanske tar en sväng till Västerås eller nått liknande. I går Messa Becca mig om att det var fest hos henne så jag drog dit. vi lyssnade på musik och sen så satt vi oss vid facebook och sen sov jag där :) vart en ganska rolig kväll. var uppe till ca. 4 på natten, hehe..


haha, såg den här lilla sötnöten när jag var med Rebecca en dag <3


Ser ut som att dagen ska sluta utan sånt här <3 men dagen har juh bara börjat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0