Right now, in Isabels´s house..

Hejsan! Just nu är jag med Isabel. Jag och Isabel sitter i hennes soffa med en varsin dator och hennes lillasyster sitter med en ipod, sociala, eller hur? Aja i morgon blir det av att dra till stallet med Isabel, Ska fotta henne när hon rider samt rykta bästa Gulliver. Om 10 dar är det skola igen, suck.. Men jag har saknat vissa i klassen otroligt mycke som te.x Rasmus, Rebecca och Augusta. Augusta kommer jag kanske vara med någon gång i veckan så det blir väll kul men jag saknar fortfarande Rasmus allra mest.. Om exakt en månad fyller jag år också, hoppas att jag får det som står på önskelistan! Men nu ska jag logga in på facebook och kolla lite på youtube.  
 






Kommentarer
Postat av: Pelin & Pernilla

Hej nu har vi på ponnyybrudarna frågestund kika gjärna in och ställ en elr fler frågor:)



http://ponnyybrudarna.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

2012-01-04 @ 13:20:27
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0