Kort inlägg.

Tjena bloggen! Just nu sitter jag och Issa med varsin dator. Vi vaknade kl 12 i dag. I går kväll slog vi på en skiitbra skräckfilm, som heter 'i know who killed me' typ.
I dag vet jag inte vad vi ska göra, Vi tänkte ta cyklarna och cykla upp till hillingen en stund. Sen kanske vi kan åka in till stan en stund eller så. Idag är det juh såå fint väder så nått måste vi juh göra iallafall..
Nu är det typ bara 20 dagar kvar av sommarlovet. Det känns som att sommaren har gått jätte snabbt snabbt.. Vill, och vill inte till skolan. Vill dit för att jag sankar min klass och vill inte dit för alla läxor m.m. Men aja.. 6 år kvar så får jag ta studenten.. inte så långt igentligen. Detta var ett kort inlägg eftersom dagen bara börjat. See you later aligator! ♥
Bild på hillingen sen förra sommaren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0