Tror att jag..

Börjar blogga igen! Japp. jag har bestämmt mig för att börja blogga på min egna blogg istället.. Vet inte om rebecca kommer ha kvar bloggen när jag slutar men hoppas det iallafall.. I morgon ska jag och Isabel Håkansson gå ut och fotta till header osv.. Jag kommer fortsätta skriva om det vardagliga.. :P Under den tiden jag inte har bloggat har jag gjort massor av roliga saker som bloggen kommer få ta del av. Jag har tex. varit i egypten, grönalund, norrland, parken zoo och såklart vart med vänner m.m. Det har även hänt mindre bra saker som att jag och Rebecca var med om en bilolycka, Jag har gjort slut med min pojkvän för läängesen, och jag har även tappat hästintresset men jag ska försöka bygga upp det igen. Det var allt jag hade att säga, i detta inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0